[rosedu-general] [Fwd: Intalnirea persoanelor implicate in softwareul liber]

Adi Roiban adi at roiban.ro
Wed May 21 10:22:02 EEST 2008

În data de Ma, 20-05-2008 la 23:01 +0300, Alex Eftimie a scris:

> <snip>
>
> Mie-mi place ideea. O mare parte (cred) dintre sustinatorii FLOSS din
> Romania se vor intalni la eLiberatica in curand. eLiberatica este o
> conferinta destul de mare si nu cred ca va fi timp acolo pentru
> coordonarea activitatilor locale. O intalnire numai noi cu ai nostri
> cred ca ar fi un lucru bun.
M-as bucura ca la eliberatica sa participe cat mai multe persoane
implicate in comunitatiile free software din Romania, dar eu consider ca
cei 159euro + drum + cazare reprezinta o piedicare mare pentru multi
sustinatori.

Din cate am vazut multe dintre prezentarile de la eliberatica se axeaza
pe afaceri si nu pe comunitati, lug-uri sau localizare iar aceasta va fi
o intalnire, nu o conferinta.

Dupa cum am mai spus scopul principal al acestui intalniri este
îmbunătățirea colaborării echipelor și comunițăților ce susțin
softwareul liber în România.

Deasemenea vreau sa subliniez ca nu tin neaparat sa organizez eu aceasta
intalnire sau ea sa fie la Cluj. Eu consider ca o astfel de intalnire
este foarte utila si de aceea m-am oferit sa o organizez.

Un prim pas pe care l-am facut este sa vad daca sunt si alte persoane
interesate.

Succes!
Adi
> Alex