[rosedu-general] Ubuntu Install Fest

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Sat May 3 20:17:00 EEST 2008

2008/5/3 Cosmin Dumitru <cosu at cosu.ro>:
>  Pentru a evita situatiile fara iesire si consumul de timp/nervi inutili
>  sfatul meu e ca echipa de tehnici sa se documenteze din timp in ceea ce
>  priveste "bubele" din 8.04. Eu ma chinui de o saptamana pe notebookul
>  meu sa fac wirelessul sa mearga si doar ca n-am facut voodoo si tot nu
>  merge. Problema mea e legata chipsetul broadcom dar mai sunt si alte
>  dume cu alti producatori (adica e cam generalizata treaba). Verificati
>  ubuntuforums si alte surse pentru a oferi un serviciu de calitate.
>

>  Cosmin

Eu am un Acer 5610z cu wireless Broadcom BCM4318 [AirForce One 54g].
Instalarea acesteia a fost simpla: din
System->Administration->Hardware Drivers am activat folosirea
firmware-ului proprietar. Poate am avut eu noroc, dar in privinta
driver-elor, am impresia ca lucrurile merg inspre bine.

Echipa de suport este _invitata_ sa-si instaleze ubuntu 8.04 si sa-l
foloseasca pentru a detecta posibile probleme.

Alex

--
() campania panglicii în ASCII - împotriva mesajelor electronice in HTML
/\ www.asciiribbon.org - împotriva atașamentelor proprietare