[rosedu-general] Ubuntu Install Fest

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sat May 3 19:40:38 EEST 2008

On Sat, 2008-05-03 at 19:21 +0300, Cosmin Dumitru wrote:
> Pentru a evita situatiile fara iesire si consumul de timp/nervi inutili
> sfatul meu e ca echipa de tehnici sa se documenteze din timp in ceea ce
> priveste "bubele" din 8.04. Eu ma chinui de o saptamana pe notebookul
> meu sa fac wirelessul sa mearga si doar ca n-am facut voodoo si tot nu
> merge. Problema mea e legata chipsetul broadcom dar mai sunt si alte
> dume cu alti producatori (adica e cam generalizata treaba). Verificati
> ubuntuforums si alte surse pentru a oferi un serviciu de calitate.

Eu am rezolvat problema cu wireless folosing un nucleu mai vechi
(2.6.22) şi ndiswrapper. Era tot un chipset Broadcom, de pe un Inspiron
1520. Deşi se băteau cu pumnii în piept că 2.4.24 are suport, nu a mers
şi mi-a luat destul de mult să îi dau de cap. Eu folosesc altă
distribuţie, dar kudos comunităţii Ubuntu, că la ei am găsit rezolvarea.

Vlad