[rosedu-general] Ubuntu Install Fest

Cosmin Dumitru cosu at rgc.ro
Sat May 3 20:45:36 EEST 2008

Alex Eftimie wrote:

> Eu am un Acer 5610z cu wireless Broadcom BCM4318 [AirForce One 54g].
> Instalarea acesteia a fost simpla: din
> System->Administration->Hardware Drivers am activat folosirea
> firmware-ului proprietar. Poate am avut eu noroc, dar in privinta
> driver-elor, am impresia ca lucrurile merg inspre bine.
>
> Echipa de suport este _invitata_ sa-si instaleze ubuntu 8.04 si sa-l
> foloseasca pentru a detecta posibile probleme.
>
> Alex

Vorbim despre acelasi lucru bcm4318 rev 02 (doar ca la mine e pe un acer
3003nlmi). Ala a fost primul lucru (common sense) pe care l-am facut. Am
incercat cu ndiswrapper + 3 seturi de driveri si tot nu a luat-o. I can
put a fork in it an call it dead meat. Daca zici ca folosesti firmwareul
proprietar, e cum zic devii de la linuxwireless? Suporta mod monitor
(adica pot sa folosesc kismert, airsnort si alte bazaconii d-astea de
script kiddie wannabe) ?

Cosmin 'soon to be Aironet owner' Dumitru