[rosedu-general] Ubuntu Install Fest

Cosmin Dumitru cosu at cosu.ro
Sat May 3 19:21:30 EEST 2008

Alex Eftimie wrote:
> Deschid un alt thread în care să putem aduna idei şi alte informaţii
> despre acest eveniment propus de Răzvan şi sugerat de Cosmin.
>
> Un prim mic wiki, lipsit de prea multă informaţie se găseşte la:
> http://www.rosedu.org/~alexef/wiki/doku.php?id=ubuntuinstallfest .
>
> Alex Eftimie

Pentru a evita situatiile fara iesire si consumul de timp/nervi inutili
sfatul meu e ca echipa de tehnici sa se documenteze din timp in ceea ce
priveste "bubele" din 8.04. Eu ma chinui de o saptamana pe notebookul
meu sa fac wirelessul sa mearga si doar ca n-am facut voodoo si tot nu
merge. Problema mea e legata chipsetul broadcom dar mai sunt si alte
dume cu alti producatori (adica e cam generalizata treaba). Verificati
ubuntuforums si alte surse pentru a oferi un serviciu de calitate.

Cosmin