[rosedu-general] eLiberatica - Alarma

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Mar 27 16:02:35 EET 2008

On Thu, 2008-03-27 at 15:54 +0200, Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> Trebuie urgent sa completam informatiile de inscriere la eLiberatica.
> Este de dorit ca asta sa se intample astazi, cel tarziu maine pentru ca
> maine sa putem efectua si plata.
>
> Va rog sa uploadati pe site[1] informatiile necesare.

Imaginea trebuie sa fie o poza sau un scan de pe carnetul vostru de
student.

Mihai M, vezi ca ai poza neclara, nu poti face alta? Vorbeste, Mihai, te
rog si cu Oana sa-si faca upload la poza sau scan. De asemenea, Alex
Bardas trebuie sa puna o poza ca lumea. Dati si voi un nume
reprezentatitv imaginii: de forma
Razvan_Deaconescu_inscriere_eLiberatica.jpg

Pentru cine vrea sa-mi mai dea bani, ma gasiti in intervalul 8-12 in
EG207 maine si apoi in EF303. Eventual imi dati un telefon (0745 957
975)

Let's move.

Razvan