[rosedu-general] eLiberatica - Alarma

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Mar 27 15:54:48 EET 2008

Salut!

Trebuie urgent sa completam informatiile de inscriere la eLiberatica.
Este de dorit ca asta sa se intample astazi, cel tarziu maine pentru ca
maine sa putem efectua si plata.

Va rog sa uploadati pe site[1] informatiile necesare.

Este de asemenea, nevoie de doua persoane care sa centralizeze
informatiile si sa faca inscrierile pe site. Imi asum biciurile care imi
vor fi date si nominalizez pe Alex Eftimie si pe Andrei Buhaiu.

Ce trebuie sa faca fiecare:
* Alex, trebuie sa uploadezi pe site-ul de inscriere informatiile
centralizate pana acum; practic trebuie sa inscrii de mana: completare
informatii, upload poza pe toti cei care s-au inscris deja pe site-ul
tau
* Andrei, trebuie sa-mi generezi un spredsheet cu urmatoarele
informatii:
** Nume, Prenume, Universitate, Facultate, Specializare, Functie (pentru
cadrele didactice), adresa email, CNP, adresa postala, localitate, cod
postal, telefon

Ar fi bine sa-mi aduceti cat mai multi banii. Eu oricum voi plati pentru
toti cei care s-au inscris, dar va trebui sa-mi dati mai devreme sau mai
tarziu banii. Pana acum am primit banii de la:

* Andrada Georgescu
* Alex Bardas
* Mihai Maruseac
* Oana Presura
* Andrei Savu
* Cosmin Dumitrache

OK, people. Haideti sa tragem tare. Vreau ca pana maine la ora 16:00 sa
avem treaba rezolvata. Andrei, Alex, va rog sa-mi comunicati daca aveti
probleme cu sarcinile atribuite.

Razvan