[rosedu-general] eLiberatica - Alarma

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Mar 27 16:06:31 EET 2008

On Thu, 2008-03-27 at 15:54 +0200, Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> Trebuie urgent sa completam informatiile de inscriere la eLiberatica.
> Este de dorit ca asta sa se intample astazi, cel tarziu maine pentru ca
> maine sa putem efectua si plata.
>
> Va rog sa uploadati pe site[1] informatiile necesare.
>
> Este de asemenea, nevoie de doua persoane care sa centralizeze
> informatiile si sa faca inscrierile pe site. Imi asum biciurile care imi
> vor fi date si nominalizez pe Alex Eftimie si pe Andrei Buhaiu.
>
> Ce trebuie sa faca fiecare:
> * Alex, trebuie sa uploadezi pe site-ul de inscriere informatiile
> [...]

Andrei, cere si tu de la oameni adresa e-mail si CNP. Nu sunt in
formularul lui Alex.

Eu inca nu am cablul de date langa mine si nu pot uploada poza. Datele
mele sunt:

Deaconescu, Razvan, Universitatea Politehnica din Bucuresti, Facultatea
de Automatica si Calculatoare, Calculatoare, Asistent,
razvand at cs.pub.ro, 1820504038689, Str. Calea Bascovului, nr. 41, Bl. Q4,
Sc. B, Ap 7, Et. 2, 110125, 0740 254 823

Razvan