[rosedu-general] Chemare pentru Argeseni

Adi Roiban adi at roiban.ro
Thu Jun 19 14:33:37 EEST 2008

În data de Jo, 19-06-2008 la 13:41 +0300, Vlad Dogaru a scris:
> *dons azbestos shirt*
>
> On Thu, 2008-06-19 at 13:18 +0300, Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:
[snip]

> Distribuţia geografică e un efect secundar al faptului că studiem la
> aceeaşi facultate.
Nu stiu cum e in cazul RosEdu, dar pentru Grupul pentru software liber
faptul ca studiem/am studiat la aceeasi facultate, am stat in acelasi camin,
a fost un factor foarte  important in consolidarea grupului.
Alfel nu ar fi existat grupul.

Pe langa listele de discutii, intalnirile la un suc / o bere sunt foarte
importante.

Prefer sa exista 42 de luguri care sa activeze pe plan local, dar in
acelasti timp sa colaboreze si sa se ajute reciproc, decat sa exista un
singur grup fara activitate pe plan local dar cu idealuri de a activa pe
plan national.

colaborare, anarhism, divide et impera. Cam asa vad eu lucrurile.

Faptul ca exista cjlug, arlug, tmlug nu este vina celor din aceste
grupuri si este rezultatul incapabilitatii grupului RLUG de a asimila
acesti oameni si de a actiona pe plan local din interiorul grupului.

M-as bucura foarte mult sa vad RosEdu activ pe plan local si sa nu apara
nevoia existentei grupurilor locale.

--

Adi Roiban