[rosedu-general] Chemare pentru Argeseni

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Thu Jun 19 13:41:21 EEST 2008

*dons azbestos shirt*

On Thu, 2008-06-19 at 13:18 +0300, Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:

> Ei bine nu stiu daca dumneata ai observat tendinta de descentralizare
> din administratia publica de la noi din tara si cat de bine
> functioneaza in alte parti. Pe langa asta s-ar putea sa iti fi scapat
> stilul anarhic care apare destul de des in comunitatile "FOSS". Nu zic
> ca ar trebui urmat orbeste, dar se pare ca functioneaza.

Eu unul nu am observat semne clare să funcţioneze. Faptul că Rosedu
funcţionează se datorează backgroundului comun (facultatea), şi nu
apropierii geografice. But then again, nici nu am studiat îndeaproape
fenomenul.

> Nu pricep devotamentul tau pentru rlug, de ce nu uelug la ce naiba
> atata localizare, esti rasist?

UE nu vorbeşte română. Argeş şi Rlug da. Plus că România chiar e
suficient de mică încât să ne putem întâlni undeva periodic. Nu schimbi
fusul orar ca să ajungi în <insert town here> într-un weekend. Faptul că
x persoane mermbre rlug se întâlnesc în Argeş separat nu înseamnă că
trebuie spawnat un nou grup. "Poze de la întâlnirile locale ale Rlug"...

> Pe langa asta is curios sa aflu care a
> fost ultimul eveniment organizat de rlug?

Aici probabil ai dreptate; eu unul nu le folosesc decât mirror-urile,
deci nu am de unde să ştiu. Dar cred că nu rlug sau aglug e central
discuţiei, ci dorinţa de a face n^2 grupuri distincte.

> Si care a fost ultimul
> eveniment organizat de rlug in Arges?

Asta ar putea organiza /membrii/ rlug. Nu e nevoie să fie o organizaţie
separată.

>  Si daca Alex Eftimie face asta
> doar ca sa isi promoveze firma?

Eu aşa am auzit :-)

> Pe langa asta sunt curios care ar fi raspunsul care l-ar primit un
> tanar elev din Arges care a participat la o prezentare linux si
> intreaba pe rlug "Ba ce naiba ii ext3 ala de tot apare?"

Pe mine nu m-a luat nimeni de mână să îmi arate. Dacă unii râd de mine
că nu ştiu ce e ext3, e mai mult vina mea decât a lor -- am wikipedia şi
google la îndemână (măcar la şcoală, dacă nu acasă).

> Vrei sau nu sa crezi domnule Razvan toata activitatea care o
> desfasurati voi acolo se bazeaza pe ceva ce se numeste distributie
> geografica.

Distribuţia geografică e un efect secundar al faptului că studiem la
aceeaşi facultate.

Vlad
--
There is nothing more dangerous than an