[rosedu-general] Chemare pentru Argeseni

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Jun 19 09:34:59 EEST 2008

On Wed, 2008-06-18 at 23:58 +0300, Adi Roiban wrote:
<snip>
> Eu am văzut conferințe de România, iar astă după mine e localizare.
> După mine FSF nu e localizare, FSF Europe e localizare.
>
> Din punctul astă de vedere și RosEdu e o comunitate localizată, din nume
> este pe România dar din ce pot observa eu este localizată pe București
> și UPB.

Imi pare rau ca ROSEdu nu este descentralizata pe diverse planete din
Calea Lactee. Faptul ca e in Bucuresti e secundar in fata celorlalte
motive pentru care exista comunitatea.

E normal sa existe o localizare, dar nu este principala. Propunerea lui
Alex de a crea un Ag-LUG in momentul in care exista RLUG este
echivalenta cu a crea CC322-LUG in momentul in care ar exista CS-LUG:
"Nu, dom'le, noi avem 2 perechi de ... ochelari ... si trebuie sa avem
grupul nostru. Noi nu suntem din CS, adica suntem ... dar ... nu
suntem ... noi suntem de la CC322; cea mai tare grupa din facultate ...
de fapt, nu; nu din facultate, ca noi nu suntem parte a facultatii."

rlug si alte comunitatii au sens cat timp exista cu adevarat oameni cu
interese comune. Si, in mod normal, exista interese comune pentru
Romania diferite de ale Europei. Nu-mi dau insa seama ce ar putea fi
atat de unic si de diferit la Arges incat sa se creeze o lista de
discutii a acelor utilizatori. In afara de sentimentul "unic" ca noi,
argesenii, avem mai multe perechi de ... tricouri ... decat altii.

Razvan "Calea Lactee, Terra, Europa, Romania, Arges, Pitesti" Deaconescu