[rosedu-general] Chemare pentru Argeseni

Adi Roiban adi at roiban.ro
Wed Jun 18 23:58:26 EEST 2008

În data de Mi, 18-06-2008 la 23:07 +0300, Razvan Deaconescu a scris:
> On Wed, 2008-06-18 at 22:51 +0300, Adi Roiban wrote:
[snip]
> Din punctul meu de vedere, localizarea nu este un bun punct de creare a
> unei comunitati. Comunitate inseamna oameni cu interese, placeri si
> obieceuri comune. Nu oameni din acelasi loc, sau rude, sau persoane
> nascute in iunie, sau persoane cu parul negru sau cu ochii verzi. That
> don't matter.
>
> Remarca sintagma "din punctul meu de vedere".
Asta am înțeles. Pentru mine localizarea e importantă si se pot forma
comunitati de oameni cu interese comune, din Europe, din Romania, din
Cluj, din Jucu...etc

> Nu am vazut vreodata conferinte de Arges. Am vazut conferinte de Linux,
> conferinte de open-source, conferinte de coding, conferinte de promovare
> a unei activitati, a unei comunitati. Lucrurile care strang la un loc
> oamenii si acelea pentru care acei oameni au interese comune. Eu, cel
> putin, asa am vazut.
Eu am văzut conferințe de România, iar astă după mine e localizare.
După mine FSF nu e localizare, FSF Europe e localizare.

Din punctul astă de vedere și RosEdu e o comunitate localizată, din nume
este pe România dar din ce pot observa eu este localizată pe București
și UPB.

Un LUG[1] nu este o conferintă, ci în special un grup de oameni care se
întălnesc la un suc, la o bere.

Succes!
Adi

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Linux_User_Group