[rosedu-general] Chemare pentru Argeseni

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jun 18 23:07:08 EEST 2008

On Wed, 2008-06-18 at 22:51 +0300, Adi Roiban wrote:
<snip>
> Nu inteleg de ce trebui sa raspunzi atat de ironic unui coleg.
> Nu pot comenta raspunsul tau deoarece este extrem de rau, neintelegand
> aceasta adversitate a ta fata de alte grupuri.

Jesus H. Christ. Nu sunt advers altor grupuri. Sunt advers idei de a
reinventa roata. Sunt adversarul pierderii energiei unor oameni cu
potentiali pe lucruri care deja exista. Asta a fost parerea mea.

Referitor la partea cu ironia. I like it. Nu consider mesajul ironic.
Consider mesajul funny.

Da, este un mesaj agresiv. Si ce? Am omorat un om. Este parerea unei
persoane cu o personalitate pe alocuri vezuviana si cu gura mai mare
decat Groapa Marianelor. Feel free to ignore.

> Daca are sau nu timp de Ajglug, RosEdu sau Ubuntu Romania il priveste
> doar pe el si face asta din pasiuni si in timpul lui liber.
>
> Un grup local, in care persoanele se intalnesc fata in fata, este cu
> totul alceva fata de RLUG sau RosEdu.

Din punctul meu de vedere, localizarea nu este un bun punct de creare a
unei comunitati. Comunitate inseamna oameni cu interese, placeri si
obieceuri comune. Nu oameni din acelasi loc, sau rude, sau persoane
nascute in iunie, sau persoane cu parul negru sau cu ochii verzi. That
don't matter.

Remarca sintagma "din punctul meu de vedere".

Nu am vazut vreodata conferinte de Arges. Am vazut conferinte de Linux,
conferinte de open-source, conferinte de coding, conferinte de promovare
a unei activitati, a unei comunitati. Lucrurile care strang la un loc
oamenii si acelea pentru care acei oameni au interese comune. Eu, cel
putin, asa am vazut.

Razvan

--
Parerile expuse aici sunt ale mele, doar ale mele si numai ale mele.
Faptul ca Vlad sta cu iataganul la gatul meu in momentul in care scriu