[rosedu-general] Chemare pentru Argeseni

Adi Roiban adi at roiban.ro
Wed Jun 18 22:51:29 EEST 2008

În data de Mi, 18-06-2008 la 17:43 +0300, Razvan Deaconescu a scris:

> Ai mai, Alex? Nu facem si un grup al utilizatorilor de Linux retardati?
> (eu, Andrei & Vlad included)

> Sau al grupurilor utilizatorilor de Linux obsedati sexual? (eu, Andrei
> si Vlad included)
>
> Sau al utilizatorilor de Linux care vorbesc mai mult decat e cazul?
> (stiti despre cine e vorba :-P)
>
> Hai sa ne vedem un pic de masura. Nu vad de ce trebuie sa ne laudam ca
> suntem romani argeseni, cu tatuaje pe mana, cu semne de la nastere, cu
> parul lung in liceu sau parul lung acum. Cateva organizatii si grupuri
> [...]

Nu inteleg de ce trebui sa raspunzi atat de ironic unui coleg.
Nu pot comenta raspunsul tau deoarece este extrem de rau, neintelegand
aceasta adversitate a ta fata de alte grupuri.

Daca are sau nu timp de Ajglug, RosEdu sau Ubuntu Romania il priveste
doar pe el si face asta din pasiuni si in timpul lui liber.

Un grup local, in care persoanele se intalnesc fata in fata, este cu
totul alceva fata de RLUG sau RosEdu.

Am scris acest email pentru ca am simtit nevoie de a-l sprijini intr-un
fel pe Alex.

Succes Alex!
--
Adi Roiban