[rosedu-general] Chemare pentru Argeseni

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jun 18 22:57:47 EEST 2008

On Wed, 2008-06-18 at 22:39 +0300, Alex Morega wrote:
<snip>
> Dacă iniţiativa nu-şi are rostul şi este "încă un grup ca atâtea
> altele", las-o să moară de la sine. Dacă se găsesc oameni care vor
> să-şi consume timp şi energie, ce-ai cu ei? Lasă-i să se exprime.
> Fiecare poate să decidă pentru el ce vrea să facă.

De acord cu fiecare sa faca ce vrea si cand vrea. Exista insa o
diferenta intre libertate surda si libertate cu responsabilitate. Daca
am ocazia sa ma implic/particip/ofer o parere cu gandul (subiectiv) ca
ajut o sa o fac. Nu merg pe ideea "lasa ca se descurca singur sa scoata
cuiul de la grenada". Ii arat cu cum sa scoata cuiul :-D

Oricum, eu doar mi-am exprimat o parere. Freedom is freedom of thought,
speech, opinion and having sex (or something).

Razvan