[rosedu-general] Chemare pentru Argeseni

Alex Morega alex at grep.ro
Wed Jun 18 22:39:01 EEST 2008

On Jun 18, 2008, at 22:04 , Razvan Deaconescu wrote:

> Nu s-a inteles _deloc_ asta din mesajul tau initial[1]. Din mesajul
> tau
> initial s-a inteles ca tu vrei sa creezi motorul cu aburi[2], eventual
> pe urma si o locomotiva[3].
>
> Ideea de creare a unei comunitati este intotdeauna una atractiva, mai
> ales ca ofera oamenilor un sentiment de apartenenta. Din pacate,
> autismul meu exacerbat in problemele social-umane (non-computer
> related)
> ma impiedica sa-mi dau seama care ar fi acei factori de motivare
> pentru
> [...]

Location, location, location. Dacă omul din Argeş vrea să facă un
grup şi să adune oameni, să se întâlnească în persoană, să-şi
dea unii altora o mână de ajutor când îşi strică MBR-ul şi
trebuie reparat, foarte bine, bravo lor. Unele lucruri se pot face via
internet, altele nu.

Dacă iniţiativa nu-şi are rostul şi este "încă un grup ca atâtea
altele", las-o să moară de la sine. Dacă se găsesc oameni care vor
să-şi consume timp şi energie, ce-ai cu ei? Lasă-i să se exprime.
Fiecare poate să decidă pentru el ce vrea să facă.

Live and let live :)
-- Alex