[rosedu-general] Chemare pentru Argeseni

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Wed Jun 18 21:53:28 EEST 2008

2008/6/18 Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro>:
> *Tu* cât de mult timp ai pentru asemenea lucruri?
> În special -- cât de mult timp ai să te duci la Piteşti/Curtea de Argeş
> ca să organizezi întâlnirile şi cât de multe persoane (elevi de liceu)
> sunt dispuse să meargă la Lug-meet-uri?
>
> Vlad

Eu nu am timp mai deloc (what a surprise) și nici nu cred că asta se
va schimba prea curând. Ajung prin județ de joi în Paște, la fel ca
mulți alți studenți (am mai zis asta).

Ideea AgLUG[1] nici măcar nu-mi aparține, este a unui argeșan,
liceean, Florin se numește. Mi-a plăcut și am zis să dau vorba mai
departe, implicarea mea în acest viitor grup urmând a fi mai mult de
la distanță.

Interes se pare că există, dar acest lucru rămâne de văzut. Cu asta închei.

--
Alex Eftimie