[rosedu-general] Chemare pentru Argeseni

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jun 18 21:41:19 EEST 2008

On Wed, 2008-06-18 at 21:30 +0300, Alex Eftimie wrote:

> Cred că tu l-ai primit de două ori, eu nu l-am trimis, și nici în
> arhive nu a fost înregistrat de două ori:
> http://lists.rosedu.org/pipermail/rosedu-general/2008-June/thread.html

OK, it must be me. Probabil iar am două sesiuni de Evolution deschise.

> Problema nu este despre a repeta un efort. Problema este de
> accesibilitate. Unul dintre lucrurile care ține ROSEdu legat este
> faptul că din când în când ne întâlnim. Spune asta unui membru de la
> distanță.

Nu contest ideea de AgLug, doar vroiam să fac o glumă referitor la
(aparent falsul) double post.

Acuma, dacă tot ai adus vorba despre: ROSEdu[1] nici nu e un lug; nu era
vorba despre cum AgLug ar lua din caşcavalul ROSEdu sau despre cum ar
duplica vreun efort. *Tu* cât de mult timp ai pentru asemenea lucruri?
În special -- cât de mult timp ai să te duci la Piteşti/Curtea de Argeş
ca să organizezi întâlnirile şi cât de multe persoane (elevi de liceu)
sunt dispuse să meargă la Lug-meet-uri?

Vlad

[1] For the last time, curse your damn caps.
--
There is nothing more dangerous than an
idea when it is the only one you have.