[rosedu-general] RSoc, probleme

Lucian Cojocar cojocar at gmail.com
Wed Jun 18 18:57:52 EEST 2008

Razvan Deaconescu wrote:

> Nush ce sa zic. Parerea mea e ca e foarte usor sa gasim un om decat sa
> dam un om afara. Eu sustin sa le trimiti mesaj de non-acceptare si sa
> astepti de la cei care au fost selectati mesaj. Daca pana la urma unii
> renunta, nu cred ca va fi problema sa gasim printre cei inscrisi inca pe
> cineva dornic de asa ceva.

Ok, o să le trimit mail că până marţi vom avea o situaţie finală şi că
deocamdată sunt în aşteptare (soluţie de rezervă), totodată să le cer
situaţia lor actuală (adică dacă mai e valabilă aplicarea la stagiu ăsta).
Ar trebui să punem un deadline pe undeva, cât timp avem până definitivăm
situaţia.

O altă întrebare este dacă ar trebui să iau(invit) persoane care au fost
refuzate la alt proiect, dar care mie, după skillurile completate, mi se
pare bune pentru proiectul meu -- asta în condiţiile în care nu au
selectat proiectul meu.

P.S. trebuie centralizate toate probleme astea pentru o ediţie viitoare.

Lucian