[rosedu-general] RSoc, probleme

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jun 18 18:46:17 EEST 2008

On Wed, 2008-06-18 at 18:40 +0300, Lucian Cojocar wrote:

> O zi.

> Pai nu prea, pentru că intre timp, probabil acceptă alt stagiu, deci nu
> vor mai fi disponibili.
> Iar dacă primeşte un răspuns pozitiv şi după unul negativ iar îi încurcăm.
>
> Tot ce risc e să mai adaug un om la CSpay ... mă gândesc să nu fie prea
> mulţi.

Nush ce sa zic. Parerea mea e ca e foarte usor sa gasim un om decat sa
dam un om afara. Eu sustin sa le trimiti mesaj de non-acceptare si sa
astepti de la cei care au fost selectati mesaj. Daca pana la urma unii
renunta, nu cred ca va fi problema sa gasim printre cei inscrisi inca pe
cineva dornic de asa ceva.

Razvan