[rosedu-general] Centralizare rezultate selectie

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jun 18 18:09:14 EEST 2008

On Wed, 2008-06-18 at 18:00 +0300, Andrei Buhaiu wrote:

> Pentru că ni se pare mai ok să primeşti un mail din partea RSoC care
> să-ţi spună că nu ai ajuns la niciunul din proiecte şi bla bla, decât să
> primească 3 răspunsuri de la PM care îi spun că nu a fost acceptat.

Problema este ca fiecare persoana ar trebui sa primeasca informatii de
colaborare/contributie pe proiectul la care s-a inscris. La mesajele de
refuz trimise de mine am precizat link-ul catre lista de discutii a
vmchecker si catre site. Eu de-asta sustin ideea ca fiecare PM sa
trimita un mesaj catre fiecare user care nu a fost acceptat la proiectul
sau dar, in acelasi timp, la nici un alt proiect.

E doar parerea mea si e posibil sa nu am dreptate si sa fie mai bine ca
cineva sa trimita un mesaj celor care nu au fost acceptati. In acest
caz, solutia cea mai buna este ca Alex sa posteze mesajul de refuz si ca
unul din noi (pot face chiar eu asta) sa trimita mesaj celor care nu au
fost acceptati.

Razvan