[rosedu-general] Centralizare rezultate selectie

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jun 18 18:04:14 EEST 2008

On Tue, 2008-06-17 at 20:43 +0300, Alex Morega wrote:
<snip>
> Ce ar fi putut fi făcut mai bine: un mic howto pentru responsabilii de
> proiect - când pot fi contactaţi candidaţii, cam ce să conţină
> comunicarea, când trebuie terminate listele, ce facem cu cei respinşi
> sau neeligibili, etc. Nişte reguli pentru candidaţi: ce trebuie să
> facă, ce drepturi şi obligaţii au. Un număr de locuri, stabilit de
> la început. Posibilitatea pentru responsabilii de proiect să afle mai
> multe despre candidaţi astfel încât să facă o alegere informată.

Intai partea defensiva. Initiativa RSoC a fost pornita destul de pe
graba si, din punctul meu de vedere, tinand cont de resursele umane si
temporale limitate de care am dispus a iesit excelent. Kudos to
everybody!

Evident, asta nu inseamna ca nu se poate mai bine. Dar, cu riscul de a
parea carcotas, sunt rare momentele in care ceva iese perfect din prima.
Acum avem un set de lectii, observatii si feedback pe care le vom putea
folosi pentru ulterioarele evenimente.

> Sunt sigur că mare parte din aceste informaţii nici nu existau
> înainte să aibă cineva nevoie de ele şi să întrebe; pentru
> ediţia următoare însă ar fi bine să fie "up-front".

O organizare mai buna si un set mai bine pus la punct de contacte,
informatii, descrieri mai bune ale proiectului (ceea ce a facut Mircea
pentru Tigus este un standard de excelenta organizare a proiectului) si
altele vor crea o imagine si mai buna a initiativei. Si sunt sigur ca se
va intampla :-)

> Ar fi bine să
> fie şi o listă privată de organizare - nu e frumos să fie publicate
> în timp real mici bâlbâieli inevitabile în organizarea unui
> eveniment complicat.

Vezi raspunsul meu la replica lui Lucian.

Razvan