[rosedu-general] Centralizare rezultate selectie

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jun 18 18:00:02 EEST 2008

On Tue, 2008-06-17 at 19:20 +0300, Lucian Cojocar wrote:
<snip>
> P.S. lista asta e publică ... nu trebuiau discutate mai intern chestiile
> astea?

Ca si organizatie care promoveaza open-source-ul nu vad de ce ar trebui
sa ne ascundem dupa usa chiar si la astfel de discutii. Sunt discutii
normale care se intampla si nu ma deranjeaza ca si altii (posibil
afectati de aceste discutii) sa le poata vizualiza ulterior.

Exista ezitari, exista balbaieli, etc. E normal. Nu suntem o organizatie
politica al carei scop principal e "achizitia" de noi membrii care ar
trebui sa fie feriti de modul "barbar" in care noi luam decizii.
Consider ca o deschidere larga (de ce nu chiar totala) ne va permite sa
ajungem sa detinem nu multi membri, ci membri care cu adevarat cred si
vor sa se implice in ceea ce facem noi.

Evident, asta e doar parerea mea. Ma voi supune majoritatii daca se
considera ca este mai bine ca anumite discutii sa aiba loc pe un canal
privat de genul o lista rosedu-priv care sa nu aiba arhive publice.

Razvan