[rosedu-general] Centralizare rezultate selectie

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Tue Jun 17 21:22:37 EEST 2008

2008/6/17 Alex Morega <alex at grep.ro>:
<long snip>

Sunt de acord în mare măsură cu tine. Ținem cont de feedback, la
următoarea ediție.

Acum, ca să terminăm cu treaba asta:
Lucian:
> Aşa că-i putem anunţa că nu fac parte din echipa principală, dar mai au
> şanse să ajungă. Asta înseamnă să avem un deadline la care vom anunţa
> situaţia finală (în timpul ăsta trebuie să vorbim cu cei acceptaţi).

Nu cred că este necesar. Am prelungi așteptarea și nu cred că este
cazul. Cei care s-au înscris au făcut o alegere, nu are rost să le dăm
nșpe mii de posibilități de răzgăndire. Dacă din lista celor care "au
rămas pe dinafară" este cineva eligibil pentru un proiect anume, poate
fi contactat și primit în echipă.

Avem de trimis mesajul de răspuns final celor respinși și de publicat
lista celor admiși pe site. Mai sunt alte probleme?

--
Alex Eftimie