[rosedu-general] Centralizare rezultate selectie

Alex Morega alex at grep.ro
Tue Jun 17 20:43:35 EEST 2008

On Jun 17, 2008, at 20:14 , Alex Morega wrote:

> <snip>
>
> De acord, ar fi prins bine ceva mai multă organizare şi planificare
> din timp. Eu am fost luat cam pe sus cu proiectul meu cu tot. :)

Să mă explic mai pe larg.

Eu am aflat destul de târziu despre iniţiativa RSoC şi nu ştiu prea
multe despre organizarea ei. Probabil mare parte a avut loc off-list,
nu ştiu (sau am fost prea leneş să mă uit prin arhive). În orice
caz partea tehnică, logistica, a fost realizată foarte bine (inclusiv
imaginile sugestive de pe site :). Asta este valabil pentru întreaga
iniţiativă RosEdu: se vede că sunt oameni entuziaşti care se
preocupă.

Ce ar fi putut fi făcut mai bine: un mic howto pentru responsabilii de
proiect - când pot fi contactaţi candidaţii, cam ce să conţină
comunicarea, când trebuie terminate listele, ce facem cu cei respinşi
sau neeligibili, etc. Nişte reguli pentru candidaţi: ce trebuie să
facă, ce drepturi şi obligaţii au. Un număr de locuri, stabilit de
la început. Posibilitatea pentru responsabilii de proiect să afle mai
multe despre candidaţi astfel încât să facă o alegere informată.

Sunt sigur că mare parte din aceste informaţii nici nu existau
înainte să aibă cineva nevoie de ele şi să întrebe; pentru
ediţia următoare însă ar fi bine să fie "up-front". Ar fi bine să
fie şi o listă privată de organizare - nu e frumos să fie publicate
în timp real mici bâlbâieli inevitabile în organizarea unui
eveniment complicat.

Tocmai îmi dau seama că s-ar putea să fi luat prea în serios treaba
asta. Dar după părerea mea, ar fi păcat să fie tratat neglijent un
astfel de proiect, pentru că are potenţial foarte mare în
popularizarea opensource-ului printre studenţi şi obişnuirea lor să
participe în proiecte colaborative.

Sper că nu v-am plictisit :)
-- Alex