[rosedu-general] Centralizare rezultate selectie

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Jun 16 13:17:34 EEST 2008

Salut!

Rog responsabilii de proiecte să centralizeze rezultatele selecției în
secțiunea "Studenti acceptati in RSoC" din spreadsheet-ul Google[1].

De asemenea, desi Andrei a facut deja asta, am rugamintea sa nu
trimiteti inca mesajele de confirmare a selectiei. Motivele sunt
urmatoarele:

* e posibil sa apara coliziuni
* nu stim daca exista o limita de studenti cu care sa mergem la decan
(cred ca vom avea o lista cu circa 25 de studenti care vor face
"practica" la RSoC)
* nu stiu care e situatia celor de anul 1; daca ei pot sa stea in camin
pe perioada practicii (fiind in anul 1 si neavand oficial practica)

Sugestia este sa facem astazi centralizarea rezultatelor si sa trimitem
maine mesajele de felicitare/ne pare rau.

Atentie, insa! Mesajul ne pare rau nu trebuie sa fie de genul "asta e;
pa pa!". Cei care nu au fost selectati nu vor primi adeverinta de
practica si nu vor fi membri ai core-team. Ce inseamna core-team tine de
decizia PM-ului dar se refera in principal la asignarea unei componente
a proiectelului si posibilitatea de a lua decizii. In rest, orice
contribuitor/colaborator este binevenit.

Razvan

[1] http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pNzX2FNnA4G3yYyYkUG1cSg&hl=en