[rosedu-general] ROSEdu Summer of Code

Alex Morega alex at grep.ro
Sun Jun 15 22:33:57 EEST 2008

On Jun 15, 2008, at 22:24 , Alex Eftimie wrote:

> Salut Marius,
>
> Îmi cer scuze pentru răspunsul întârziat, din neatenție nu am
> înțeles
> că dorești modificarea opțiunii.
>
> Am selectat secad ca proiect pentru tine. Din câte am înțeles, la
> secad se dorește _pentru început_ o dezvoltare centralizată, deci
> s-ar
> putea să nu fie atât de mult coding (repet, este doar părerea mea).
> Dacă vrei mai multe detalii despre acest proiect și despre
> desfășurarea lui, ia legătura cu managerul de proiect, Alex Morega
> <alex at grep.ro>.

> [...]

Salut,

Ironia este că dezvoltarea pentru SecAd se va face în mare parte în
Python. Trebuia să menţionez asta pe undeva, e greşeala mea că nu
am zis nimic până acum. Am actualizat acum pagina de proiect.

Nu m-am gândit că Python ar fi o problemă pentru cineva, este un
limbaj simplu, elegant şi uşor de învăţat. Marius, dacă vrei mai
discutăm - poate găsim o metodă să colaborăm, sau poţi să alegi
alt proiect.

Numai bine,
-- Alex Morega