[rosedu-general] Selectia pentru RSoC

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun Jun 15 12:56:45 EEST 2008

On Sun, 2008-06-15 at 11:56 +0300, Alex Eftimie wrote:
<snip>
> Mai important, sunt 42 de înscriși, 6 proiect => ~ 7 persoane/proiect,
> bănuiesc că repartizarea va fi de genul: 3 persoane în core-team și 4
> observatori.

Sugestia mea este sa exite intre 4-6 persoane in core-team incluzand
project managerul. Mai putin de 3 e prea putin, mai mult de 6 e prea
mult (iese haos si nu exista o coordonare buna). Pot exista oricati
contribuitori, dar core-team-ul trebuie limitat.

Core-team-ul va avea conturi, va putea face submit in repository, va lua
decizii de design. Contribuitorii pot submite bug-reports, pot veni cu
sugestii, pot submite patch-uri dar nu vor lua decizii. Daca proiectul
se dovedeste de succes si intra pe fagasul bun, cei care contribuie si
doresc sa se implice ulterior pot intra in core-team chiar daca nu au
fost selectati. Asta trebuie sa le precizam in mesajul in care le
transmitem ca nu au fost selectati dar pot contribui.

In urma retragerii lui Vlad eu voi actiona ca PM peste vmchecker. Voi
selecta destul de probabil 4 persoane in core-team. Nivelul meu de
implicare in CSpay, WoUSO, Tigus va fi de specificator/tester (adica un
fel de contribuitor). La hfall voi avea o implicare limitata, iar la
SecAd voi avea probabil implicare in definirea, pornirea si mentinerea
interesului activ pentru proiect.

Solicit sa fie gata selectia facuta pana maine (luni) seara. Vom
centraliza apoi persoanele selectate sa vedem ca nu apar conflicte. Apoi
trimitem mesaje in care ii felicitam pentru selectie sau ne cerem scuze
ca nu au fost selectati dar ca pot activa ca si contribuitori.

Razvan