[rosedu-general] Selectia pentru RSoC

Lucian Cojocar cojocar at gmail.com
Sun Jun 15 12:24:27 EEST 2008

Vlad Dogaru wrote:

> Ar trebui discutat şi cum o să publicăm listele intermediare. Probabil
> pe listele de discuţie, nu?
>
> Vlad

Mai bine le dăm mail (e mai personal), fiecare responsabil de proiect,
întrebându-i dacă mai sunt disponibili sau nu, sau dacă aşteaptă
răspunsul de la alt stagiu.

Cei de anul I probabil au aplicat doar la RSoC, dar pentru cei de ani
mai mari probabil suntem o soluţie de backup şi nu cred că putem obţine
un răspuns cert de la ei în următoarele (să zicem) două săptămâni.

P.S. Avem cumva un deadline?

Lucian