[rosedu-general] Selectia pentru RSoC

Mircea Bardac dev at mircea.bardac.net
Fri Jun 13 18:10:27 EEST 2008

Salut,

Alex Eftimie wrote:
> O preselecție cred că se poate face cu datele de la înregistrare,
> selecția finală fiind bazată pe interviu. Avem adresele de e-mail ale
> lor.
>
> Ai o propunere mai bună? Timpul este scurt și mulți dintre noi cât și
> candidații sunt(em) în sesiune.

Pai, in conditiile astea, cred ca voi face in felul urmator:

1. voi lua adresele de mail ale celor care au pus Tigus in lista de
preferinte si voi trimite un mail in care ii voi intreba ceva mai precis
legat de ce stiu (in functie de ce are nevoie proiectul)/ar vrea sa faca
(din lista de proiecte RSoC disponibile in cadrul Tigus - proiectele
sunt cat de cat delimitate - a se vedea http://tigus.org pagina RSoC)

2. voi folosi Google pt social engineering, cu toate ca nu stiu cat voi
putea afla despre studenti astfel (anyone else got a better idea,
curs.cs.pub.ro nu prea e util, notele ma intereseaza intr-o destul de
mica masura)

3. pe baza feedback-ului venit ca urmare a mail-ului de la [1] (ar
trebui sa vina relativ repede... chiar foarte repede) voi face o lista
de persoane, in ordinea prioritatilor alese de ei

4. voi trimite lista de persoane undeva (nu stiu inca unde) unde se va
centraliza, in special pentru a evita conflictele (in cazul in care
cineva are Tigus ca prioritatea 2/3)

This should fit in one day I think - asta e problema majora, mai ales
comunicarea intre ei si mine. De fapt, s-ar putea sa fac pasul 1 astazi,
pe baza inscrierilor de pana acum. Daca mai apare cineva, trimit repede
un mail.

Any other ideas?

Mircea

--