[rosedu-general] Selectia pentru RSoC

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Fri Jun 13 17:44:36 EEST 2008

2008/6/13 Mircea Bardac <dev at mircea.bardac.net>:
> Salut,

> Hmm... missed this thing. Eu ma gandeam ca am timp sa mai discut cu
> candidatii inainte sa ii aleg. Asadar, va trebui sa ne bazam in alegeri
> *doar* pe ce au scris ei in form acolo?
>
> Mircea
>
> --
> http://mircea.bardac.net

Salut,

O preselecție cred că se poate face cu datele de la înregistrare,
selecția finală fiind bazată pe interviu. Avem adresele de e-mail ale
lor.

Ai o propunere mai bună? Timpul este scurt și mulți dintre noi cât și
candidații sunt(em) în sesiune.

Alex

--
O< campania panglicii ascii - opriți mail-urile html - www.asciiribbon.org