[rosedu-general] Selec?ia pentru RSoC

Vali Valentin vali_shooter at yahoo.com
Fri Jun 13 18:06:08 EEST 2008

--- Mircea Bardac <dev at mircea.bardac.net> wrote:

> Salut,

> după pe 15 trebuie să anunţăm
> selecţia asta până la
>
> Hmm... missed this thing. Eu ma gandeam ca am timp
> sa mai discut cu
> candidatii inainte sa ii aleg. Asadar, va trebui sa
> ne bazam in alegeri
> *doar* pe ce au scris ei in form acolo?
>
> Mircea

Nu cred ca putem sa ne intalnim fata in fata cu ei
pentru a-i intervieva (din motivul sesiunii).

In cazul asta, o idee ar fi sa facem pentru fiecare
proiect in parte o conferinta online, si, o comisie de
evaluare sa propuna intrebari, taskuri, la care
candidatii trebuie sa raspunda real time sau sa vina
cu idei despre cum le-ar rezolva ei.
Astfel, zic eu, putem sa vedem ce potential are
fiecare si daca e bun pentru proiectul la care
candideaza.
Bineinteles intrebarile si taskurile sunt specifice
fiecarui proiect.

Conferintele se vor desfasura in intervale de timp
distincte pentru a da posibilitatea candidatilor sa
participe la mai multe conferinte (cele care ii
intereseaza).

Ce parere aveti ?

Vali.