[rosedu-general] Selec?ia pentru RSoC

Alex Morega alex at grep.ro
Fri Jun 13 17:47:26 EEST 2008

On Jun 13, 2008, at 17:37 , Mircea Bardac wrote:

> Salut,

> Hmm... missed this thing. Eu ma gandeam ca am timp sa mai discut cu
> candidatii inainte sa ii aleg. Asadar, va trebui sa ne bazam in
> alegeri
> *doar* pe ce au scris ei in form acolo?

De acord, era bună o discuţie cu candidaţii, măcar online dacă nu
faţă în faţă. Bine, dacă e să fim pedanţi, trebuia să
anunţăm taskuri pentru fiecare proiect, ca să aibă şi
participanţii cum să aleagă ceva mai precis. Şi eventual un număr
limită de studenţi pentru fiecare proiect - concurenţa poate fi o
motivaţie să se prezinte cât mai bine.

-- Alex