[rosedu-general] Propunere lista: (rosedu-)announce

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Fri Jun 13 17:04:31 EEST 2008

On Fri, 2008-06-13 at 14:43 +0100, Mircea Bardac wrote:
> Salut,
>
> Stateam azi... sau ieri... si ma gandeam la alte proiecte (da,
> Portugalia e foarte "entertaining"). Mi-am dat seama ca ar fi utila
> pentru ROSEdu o lista de discutii pentru anunturi/notificari.

Salut,

Ştii maneaua aia cu Portugalia? Andrei poate proba că o fredonez de câte
ori îmi aduc aminte. A fi menţionată această ţară pe listă într-un mod
(semi-)serios m-a făcut să râd "out loud" :-)

> <snip>
>
> Ce parere aveti?

Total de acord cu rosedu-announce. Propusesem mai demult o listă gen
offtopic sau fun, pentru lucruri gen zombie meme-ul de azi, dar nu prea
a oscilat nimeni în fază.

Vlad
--
There is nothing more dangerous than an