[rosedu-general] Propunere lista: (rosedu-)announce

Mircea Bardac dev at mircea.bardac.net
Fri Jun 13 16:43:36 EEST 2008

Salut,

Stateam azi... sau ieri... si ma gandeam la alte proiecte (da,
Portugalia e foarte "entertaining"). Mi-am dat seama ca ar fi utila
pentru ROSEdu o lista de discutii pentru anunturi/notificari.

Just think about the following problem:
* se termina inscrierile la RSoC, se aleg participantii, o parte nu
intra => lume care ramane pe afara
* lumea vine, se uita la proiecte ROSEdu (RSoC), isi dau seama ca n-au
timp sau nu sunt specializati pe ceea ce se ofera si they move on =>
alta lume care ramane pe afara

Ce ar fi daca, toti cei care iau tangenta cu ROSEdu sau care vor sa
urmareasca ROSEdu *de la distanta* ("de la distanta" sunt keywords) s-ar
inscrie pe o lista cu very low traffic (gen announce at openoffice.org[1]).

ROSEdu ar ajunge astfel direct in inbox-ul celor interesati, atunci cand
exista un eveniment or something. Lumea ar trebui sa fie incurajata sa
se inscrie iar procesul de inscriere ar trebui sa fie cat mai simplu cu
putinta. Altfel spus, ceea ce vreau eu este ca tot noise-ul facut in
jurul unor evenimente/proiecte sa se capitalizeze (da, un cuvant
interesant) pentru ROSEdu astfel incat pe persoanele interesate pe
termen lung sa nu se piarda.

Alternativa Blog/RSS mi se pare ca necesita prea multa "actiune" din
partea unui student. E-mail-ul este inca cea mai eficienta metoda de
transmitere a unor notificari.

Ce parere aveti?

Mircea

[1] http://www.openoffice.org/mail_list.html