[rosedu-general] [Organizare] ROSEdu Summer of Code

Mircea Bardac dev at mircea.bardac.net
Tue Jun 10 09:47:29 EEST 2008

Salut,

Sergiu Iordache wrote:
> Acum trebuie să promovăm evenimentul şi în (maxim)10 zile să
> definitivăm persoanele care vor participa.

Please update info on ITE, now renamed "Tigus":

Home page: http://tigus.org (DNS will update soon to be a redirect to
Google Code, for the moment)

ROSEdu SOC 2008: http://code.google.com/p/tigus/wiki/ROSEduSOC2008
(still work in progress, more to come)

Description (diff only):
- În acest moment proiectul nu este demarat.
+ Arhitectura sistemului a fost refacuta si componentele acestuia au
fost bine determinate.

-Dezvoltare: Not started
+Dezvoltare: Rewrite in progress

-Tehnologii: C, Java, TeX, XML, python
+Tehnologii: Java, LaTeX, XML

(Note: sorry, no Python for now, planned Jython + JRuby for the future)

---

Contents pagina:
http://soc.rosedu.org/?p=proiecte/ite =>
http://soc.rosedu.org/?p=proiecte/tigus

Proiectul Tigus are ca scop implementarea unui sistem complet de
generare de teste, corectare de teste și generare de rapoarte pe baza
rezultatelor. Versiunea inițială a fost folosită cu succes timp de 2 ani
la examenele de la cursurile Utilizarea Sistemelor de Operare, Rețele de
Calculatoare și Proiectarea Rețelelor de Calculatoare din cadrul
Facultății de Automatică și Calculatoare. În prezent, arhitectura
sistemului a fost refacută și lucrul a început la implementarea
componentelor.

Dezvoltare: Rewrite in progress

Tehnologii: Java, LaTeX, XML

Responsabil proiect: Mircea Bardac

Persoane implicate: George Milescu

Informatii despre arhitectura sistemului si componentele acestuia se pot
regasi pe site-ul proiectului: http://tigus.org (DNS will update soon to
be a redirect to Google Code, for the moment)

Pentru a vedea lista proiectelor propuse in cadrul Tigus vizitati
pagina: http://code.google.com/p/tigus/wiki/ROSEduSOC2008

----

Sorry for the late e-mail. Nu am putut gasi timp mai inainte sa ma ocup
de detaliile organizatorice. Acum e cam tot facut. Proiectele mai
trebuie slefuite si.. cred ca voi mai pune inca unul sau doua. Mai
trebuie sa discut si cu George.

Propunerile sunt destul de sketchy in sensul ca nu exista momentan
requirements-uri pentru studenti (sau nu sunt bine definite). I will
have to look over it later.

All comments are welcomed.

Numai bine,
Mircea