[rosedu-general] [Organizare] ROSEdu Summer of Code

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Thu Jun 5 23:52:04 EEST 2008

2008/6/5 Mircea Bardac <dev at mircea.bardac.net>:
> Salut,
>
> In primul rand, felicitari pentru idee. Vad mult potential.

Salut Mircea şi mulţumim.

> Eu nu imi dau seama in schimb in ce consta "relatia" cu facultatea. Daca
> proiectele se echivaleaza cu un stadiu de practica, asta inseamna niste
> responsabilitati, atat din partea celor care conduc proiectele cat si
> din partea participantilor.

Relaţia stă cam aşă: noi mergem cu lista cu nume la facultate şi
respectivii pot sta în camin în regim normal şi la final pot primi
adeverinţă de practică. La final cei care conduc proiectele
individuale vor raporta rezultatele lui Razvan R şi Razvan D care sunt
cadrele didactice coordonatoare.

> Pentru inceput, ma intereseaza deadline-uri, multe deadline-uri... daca
> se poate toate deadline-urile*. Cred ca orice participant (de ambele
> tabere) doreste sa stie asta.

Ce am gândit eu până acum ţine în considerare de faptul că oficial
(din ce am am văzut) perioada de practică este 07.07.2008 -
25.07.2008. Acum trebuie să vedem dacă perioada asta trebuie
respectată strict.

> * Momentan, vad urmatoarele deadline-uri:
> - deadline pentru propuneri

În principiu când terminăm site-ul(sperăm până mâine seară) ar trebui
să mai avem în linii mari ce se vrea. Având în vedere că sunt şi multe
proiecte la început acolo trebuie o descriere generală pe care o avem
deja cât de cât pe pagina de proiecte( http://rosedu.org/proiecte).

> - deadline pentru inscrieri (aici mai vad si problema strangerii de
> informatii despre un participant, respectiv ce stie sa faca, ce
> experienta are, daca are experienta - proiectele pot fi atat de nivel
> introductiv cat si mediu/avansat**)

Aici din păcate perioada e mică: 10 zile de azi.

> - deadline pentru anuntarea celor acceptati pentru proiect

Probabil o zi după terminarea înscrierilor.

> - data pentru meeting cu mentorii (a se citi "Party de inceput" :D )

Probabil imediat după sesiune?

> - data start lucru la proiect
> - deadline incheiere proiect
> - deadline assessment (< deadline impus de facultate - exista asa ceva?)

Cum spuneam mai sus depinde de stricteţea respectării termenului impus
de facultate. Personal cred că dezvoltarea proiectelor va dura mai
mult decât perioada înscrisă în orice caz.

> - data meeting incheiere (a se citi "Petrecere de final" ;) )

Cred că găsim o dată destul de uşor :D

> Pe mine ma intereseaza aceasta informatie in calitate de mentor pentru a
> sti cat de complexa trebuie sa fie propunerea/propunerile de proiect(e).
> O sa folosesc pentru inceput doar timpul (deadline-urile) pentru a
> evalua acest lucru, ulterior o sa consider si dificultatea (+others).

Personal nu cred că putem vorbi de propuneri foarte particulare având
în vedere că la GSoC se lucrează la nişte proiecte foarte mari iar la
noi avem nişte proiecte care vor avea echipe de ~5 persoane. E foarte
probabil faptul că nu vor exista mai multe propuneri ci doar nişte
guidelines care vor fi de urmat.

> ** vad o mica problema cu proiecte diferite ca dificultate: multi s-ar
> putea se arunce pe proiecte simple, cu toate ca ar sti mult - din
> comoditate sau ca sa scape. Ar trebui sa nu incurajam acest lucru. Mi-e
> greu sa apreciez insa cum s-ar putea face proiecte de dificultate
> asemanatoare. Ramane o problema deschisa...

Sincer cred că aproape toată lumea are vre-un prieten cu o firmă de
unde poate să ia adeverinţă de practică. Nu cred că asta e miza. Ăsta
e doar un bonus pentru că nu avem 4500$ să îi dăm :)).

Cam atât m-am gândit până acum, sper că nu am aberat prea mult :P

Sergiu.