[rosedu-general] [Organizare] ROSEdu Summer of Code

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Jun 5 19:51:24 EEST 2008

On Thu, 2008-06-05 at 19:41 +0300, Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:
> Imi cer scuze ca ma bag iar ca musca in lapte :)
>
> Sunt curios cum o sa iasa evenimentul, mi-as dori ca la anul sa
> organizam unul mai national :)
> Sunt destule proiecte romanesti care ar avea nevoie de ajutor nu doar
> cele rosedu si asa am putea atrage atentia asupra lor la nivel
> national. Ma gandesc ca GSL+ROSEdu ar putea forma un nucleu pentru
> organizarea unui astfel de eveniment. Facultatile ar putea sa le
> recunoasca pe celor acceptati contributia ca o practica de vara (parca
> se dau ceva credite sau nu stiu). Cu ceva sponsori am putea face un
> [...]

Sa nu punem boii in spatele carutei. Hai sa facem evenimentul acesta, sa
depunem efort, entuziasm si dedicare sa iasa bine. Pe urma, cu un
feedback din partea participantilor si cu o analiza a desfasurarii lui
putem sa luam o decizie pentru o actiune mai apmpla la anul. All in due
time.

Eu sunt destul de radical si de grabit, dar deocamdata pasim pe un
teritoriu nesigur (ca sa nu spun virgin) si trebuie sa vedem cat de mult
ne tine bracinarul.

Razvan