[rosedu-general] [Organizare] ROSEdu Summer of Code

Rus-Rebreanu Alin-Florin netblock at gmail.com
Thu Jun 5 19:41:26 EEST 2008

Imi cer scuze ca ma bag iar ca musca in lapte :)

Sunt curios cum o sa iasa evenimentul, mi-as dori ca la anul sa
organizam unul mai national :)
Sunt destule proiecte romanesti care ar avea nevoie de ajutor nu doar
cele rosedu si asa am putea atrage atentia asupra lor la nivel
national. Ma gandesc ca GSL+ROSEdu ar putea forma un nucleu pentru
organizarea unui astfel de eveniment. Facultatile ar putea sa le
recunoasca pe celor acceptati contributia ca o practica de vara (parca
se dau ceva credite sau nu stiu). Cu ceva sponsori am putea face un
eveniment cu o importanta mai mare pentru proiectele FOSS in Romania
decat eLiberatica.