[rosedu-general] forward: Echipa de fotbal :P

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Thu Jun 5 16:36:47 EEST 2008

> mihai, esti mult prea exact :P
> nu stiu sigur..i just gave the forward..din cate am inteles de la RazvanR 5oameni + 1 de rezerva... ziele de desfurare for fi stabilite ultorior..in timpul sesiunii vor fi..

Sunt >=5+1 oameni in rosedu. Ma gandeam ca vom fi cei mai putini :)

Lista: Andrei "Wooden Leg" Buhaiu, Mihai "No Goal" Maruseac, Alex
"Hair in my eyes" Eftimie, Mihai "Sar la cap" Dumitrache, Lucian
"Pinocchio" Cojocar, Vlad "Secera" Dogaru

Atat am reusit sa intreb, s-ar putea sa vrea si Sergiu sau Vali sau
altii dar nu i-am intrebat inca (putem chiar face 2 echipe daca ne
punem mintea). Ce e intre ghilimele a scris ala cu piciorul de lemn.
:P

Daca mai aflati ceva anuntati aici