[rosedu-general] ROSEdu summer of code

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Wed Jun 4 19:41:56 EEST 2008

2008/6/4 Mircea Bardac <dev at mircea.bardac.net>:
> Sunt un pic pe langa discutie, dar sunt interesat. Stiu franturi de
> informatie de la Razvan. Could you please elaborate? (adica, pentru ce
> anume aprobare)

Salut,

ROSEdu Summer of Code, sau cu ce nume va ramane, este versiunea locala
a GSoC cu modificarile:
* nu avem sponsorizari, (desi principalul beneficiar (in afara de
participanti) este facultatea) se va munci pentru a invata ceva nou
* proiectele incluse pentru dezvoltare sunt cele din ROSedu:
vmchecker, hfall, cspay, wouso si still-to-be-named.
* timpul petrecut lucrand la unul dintre proiecte poate fi considerat
`practica' -> de unde si nevoia de a oficializa
* dorim cazarea participantilor (conform statutului de `practica').

Poate participa oricine din ACS, iar mentori vor fi în principiu cei
doi Răzvani și PM-urile fiecărui proiect în parte.

Cam atat am inteles eu,

Alex

--
O< campania panglicii ascii - opriți mail-urile html - www.asciiribbon.org