[rosedu-general] ROSEdu summer of code

Mircea Bardac dev at mircea.bardac.net
Wed Jun 4 19:13:49 EEST 2008

Salut,

Alex Juncu wrote:
> Nu am reusit azi sa obtinem aprobare de la Cristea,  so maine
 > ne mutam la decan..

Sunt un pic pe langa discutie, dar sunt interesat. Stiu franturi de
informatie de la Razvan. Could you please elaborate? (adica, pentru ce
anume aprobare)

> Oricum, trebuie sa ne ocupam putin de partea de front end
 > pt cei interesati in proiect. Ar trebui sa facem o pagina pe
 > care sa o promovam. Putem face soc.rosedu.org? Cine se ocupa
 > de pagina? (sa ridice o mana:P)

Sunt de acord ca front-end-ul conteaza. Nu stiu insa cat de diferita
este lista de proiecte pentru SoC comparativ cu lista de proiecte
RosEDU. Daca proiectele SoC ar fi "proiectzele" pe langa proiectele
RosEDU (asa cum sunt si cele de la GSoC) atunci da, ar trebui sa fie
promovate separat. Repet: nu cunosc foarte bine discutia si s-ar putea
sa fiu pe langa.

Pe langa front-end cred ca ar trebui si un mic backend unde sa ma duc sa
vad cu ce se mananca ideea de RosEDU SoC inainte sa scriu acest mail :D
// backend = (a se citi) pagina de Wiki

Numai bine,
Mircea

--