[rosedu-general] Ubuntu-ro în Politehnica!

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Thu Jan 31 22:59:26 EET 2008

Alexandru Ioan Eftimie wrote:
> Am putea invita oameni din grupul de la Cluj și am
> putea ține și noi prezentări.

Unde îi ţii? Îi inviţi, vin. Unde îi cazezi, ce le dai de mâncare, cu ce
îi aduci? Free is free, dar oamenii muncesc pentru banii pe care i-ar
cheltui venind încoace un weekend / o zi.

> Nu ar fi greu, zic
> eu, am avea un client clar pentru LiveCD-uri: laboratoarele de USO

Probabil ideea la laboratoarele USO e să se folosească ceva in-house,
atât de personalizat încât nu ar putea fi publicat şi folosit. But maybe
that's just me. Răzvan ştie mai bine.

> un repository în care am avea deja un pachet: CSpay!

Două, cu WoUSO. Trebuie să îi adăugăm licenţă, să scriem un installer
(şi pentru cspay ne trebuie installer), şi aia a fost. Eventual un
rename în ceva mai general pentru WoUSO.

> O lume întreagă prinde culoare. U-P-Bun-tu.

De ce un repo separat? Gentoo încurajează adăugarea de noi ebuild-uri în
  overlay-uri găzduite de ei -- sunrise, submitere în bugzilla, that
sort of things. Dar vorbesc din experienţa mea cu altă distribuţie.
Poate Ubuntu e altfel.

Vlad

> --
> ()  campania panglicii în ASCII - împotriva mesajelor electronice in HTML
> /\  www.asciiribbon.org - împotriva atașamentelor proprietare

Wow, ideea îmi place la nebunie, deşi nu sunt pentru "campanii" în
general. O să citesc, pentru că pare tot ce îmi doresc eu.
--
There is nothing more dangerous than an
idea when it is the only one you have.