[rosedu-general] Ubuntu-ro în Politehnica!

Alexandru Ioan Eftimie alex at rosedu.org
Thu Jan 31 22:39:05 EET 2008

2008/1/31 Andrei Buhaiu <andreibuhaiu at gmail.com>:
> Deci care e planul până la urmă? Ce eveniment miraculos se prefigurează?
> Ce mai exact vrem să facem? Party de promovare ubuntu?

Dacă primim acordul de sus (Răzvan, caugh, caugh) și un răspuns
rezonabil din partea maselor de studenți care circulă ca oile prin
facultate și abia așteaptă o prezentare Ubuntu, am putea organiza un
asemenea eveniment. Am putea invita oameni din grupul de la Cluj și am
putea ține și noi prezentări.

Discuție deschisă.

Altceva mă frământă acum și anume UPBuntu: o distribuție Ubuntu
special pentru Politehnica. Pentru cei care nu știu, există Ubuntu
creștin, musulman, multimedia etc:
http://ubuntu.ro/produse/ceesteubuntu/derivate . Nu ar fi greu, zic
eu, am avea un client clar pentru LiveCD-uri: laboratoarele de USO, am
avea nevoie și de un repository în care am avea deja un pachet: CSpay!
O lume întreagă prinde culoare. U-P-Bun-tu.

Alex :D

--
()  campania panglicii în ASCII - împotriva mesajelor electronice in HTML
/\  www.asciiribbon.org - împotriva atașamentelor proprietare