[rosedu-general] Ubuntu-ro în Politehnica!

Alex Juncu alexandrujuncu at yahoo.com
Thu Jan 31 22:40:38 EET 2008

nu prea sunt fan Ubuntu, dar incurajez orice eveniment de promovare a Linux :)
Ar merge facut o astefel de prezentare in Poli...de sala nu cred ca e deloc greu sa facem rost. Daca vor, profii/asistentii USO/RL pot vorbi (ca doar se foloseste numai Ubuntu la laboratoarele respectivelor materii). Si am putea cauta oameni in comunitatile de Ubuntu din Romania (care cred ca exista chiar in numar marisor)

De asemenea, as zice ca ar trebui sa promovam si altceva: certificari Linux. Multi studenti in facultatea asta merg pe certificarile Cisco (ceea ce e un lucru bun) dar totusi se cauta mult oameni specializati in Linux. Certificari gen Linux Profesional Institute (care apropo are o certificare speciala de Ubuntu) sau Comptia Linux+ (sau chiar specializari distributuin specific gen RedHat si Novel)

Andrei Buhaiu <andreibuhaiu at gmail.com> wrote:

2008/1/31 Alexandru Ioan Eftimie <alex at rosedu.org>:
 2008/1/31 Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro>:

> Nu eu. Altcineva, dar am uitat cine.

Émile-Auguste Chartier

> Pentru mine sună OK, chiar dacă Ubuntu e suficient de băgat pe gât^H^H
> popularizat deja. Probleme ar fi: pe cine aducem să vorbească, la cât ne
> putem aștepta din partea facultății (probabil doar ne lasă să folosim o
 > sală într-un weekend, atâta tot), și alte alea.
>
> Vlad

Sunt mai mulţi oameni competenţi şi care ar putea să vorbească în
Grupul de la Cluj[1] (parcă ar fi vorba despre PSD) care cred că ar
 veni dacă îi chemăm. Pe lista ubuntu-ro, erau propuneri de astfel de
evenimente pentru Tg Jiu, Deva, iar BucureÅŸtiul e la fel de
cunoscut...

De la facultate cerem neapărat o sală, iar noi ne ocupăm de
mediatizare: banner-e, spoturi publicitare (poate prindem timp de
 difuzare pe celebrele monitoare din hol). Important ar fi să atragem
atenţia, că se organizează aşa ceva şi că prezintă interes.

Important ar fi să vedem dacă putem organiza aşa ceva, dacă lumea ar
veni. Am putea alege o zi, declara-o ziua ROSEdu ÅŸi umple-o de
 prezentări FOSS în Politehnica. Cu paşi mici spre popularizarea
lucrurilor în care credem.

Alex

Deci care e planul până la urmă? Ce eveniment miraculos se prefigurează?

Ce mai exact vrem să facem? Party de promovare ubuntu?