[rosedu-general] IRC stats

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Thu Jan 31 22:21:34 EET 2008

Alexandru Ioan Eftimie wrote:
> Sună ok pentru mine, deşi aş merge pe Python în loc de Huskell.

s/Huskell/Haskell/

Eu am propus Haskell pentru că vreau să învăț "by doing".

> Pentru
> Subversion am folosit ceva mai demult svnstat care era ok (crea HTML
> şi GIF) dar era scris în Java.

OK, probabil m-am agitat prea tare cu SVG, probabil o să fie ceva raster
sau chiar tabele HTML. Nu de alta, dar singura variantă pentru SVG în
Haskell nu e viabilă și standardul SVG e chiar stufos. Unde mai pui că
Firefox nu suportă încă integal și stabil SVG (nu știu de Opera, și
bănuiesc că IE e uniform praf).

> În altă ordine de idei, cam ce am putea vedea: număr de linii per
> utilizator, pe zi, pe lună, pe marte, cei mai mulţi utilizatori
> online. Stuff like that. Pare interesant, dar nu atât de intrigant.

Pentru mine era intrigant pentru că e Haskell, ceea ce înseamnă adăugare
ușoară de nouă funcționalitate. Într-adevăr, dacă am folosi ceva "tried
and proven" like C sau Haskell, ar fi neinteresant. Oricum, dacă vreți
Python, ne băgăm în Python. Dar o să vă urăsc pentru că nu folosesc
niciodată Haskell :-P

Vlad

PS: Alex, functional programming e ceva ce ar trebui să știi măcar
puțin. Check it out sometime. Și dacă încerci, bagă Haskell, nu Lisp.