[rosedu-general] IRC stats

Alexandru Ioan Eftimie alex at rosedu.org
Thu Jan 31 20:39:10 EET 2008

2008/1/31 Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro>:
> Salut,
>
> am observat că există generatoare de statistici pentru IRC out there.
> Dar niciunul nu e suficient de flexibil. Pare un proiect interesant
> pentru un limbaj de nivel înalt. Eu unul mă gândesc la Haskell (tot
> procesul de învățare inclus, deși realizez că nu e chiar accesibil).
>
> După amploarea pe care am observat-o la alte programe, lucrurile pot fi
> ușor făcute cu puțini dezvoltatori; e un proiect simplu, la care
> centrale sunt sugestiile. Aș vrea să mă apuc de el zilele astea. O să îl
> [...]

Sună ok pentru mine, deşi aş merge pe Python în loc de Huskell. Pentru
Subversion am folosit ceva mai demult svnstat care era ok (crea HTML
şi GIF) dar era scris în Java.

În altă ordine de idei, cam ce am putea vedea: număr de linii per
utilizator, pe zi, pe lună, pe marte, cei mai mulţi utilizatori
online. Stuff like that. Pare interesant, dar nu atât de intrigant.

Alex

--
()  campania panglicii în ASCII - împotriva mesajelor electronice in HTML
/\  www.asciiribbon.org - împotriva atașamentelor proprietare