[rosedu-general] IRC stats

Alexandru Ioan Eftimie alex at rosedu.org
Thu Jan 31 22:42:08 EET 2008

2008/1/31 Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro>:
> Alexandru Ioan Eftimie wrote:
>  > Sună ok pentru mine, deşi aş merge pe Python în loc de Huskell.
>
>  s/Huskell/Haskell/
>
>  Eu am propus Haskell pentru că vreau să învăț "by doing".
>

>  > Pentru
>  > Subversion am folosit ceva mai demult svnstat care era ok (crea HTML
>  > şi GIF) dar era scris în Java.
>
>  OK, probabil m-am agitat prea tare cu SVG, probabil o să fie ceva raster
>  sau chiar tabele HTML. Nu de alta, dar singura variantă pentru SVG în
>  Haskell nu e viabilă și standardul SVG e chiar stufos. Unde mai pui că
> [...]

Ce să zic, Vlad m-ai convins. I'm in. Mai ales că va fi un proiect cu
utilitate extinsă ROSEdu: facem puțină gălăgie și toată lumea va
folosi acest program de statistici IRC.

Alex

PS: pregătim scriptul lui Lucian de creare de proiecte? StatIRC?

--
()  campania panglicii în ASCII - împotriva mesajelor electronice in HTML
/\  www.asciiribbon.org - împotriva atașamentelor proprietare