[rosedu-general] IRC stats

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Thu Jan 31 01:26:44 EET 2008

Salut,

am observat că există generatoare de statistici pentru IRC out there.
Dar niciunul nu e suficient de flexibil. Pare un proiect interesant
pentru un limbaj de nivel înalt. Eu unul mă gândesc la Haskell (tot
procesul de învățare inclus, deși realizez că nu e chiar accesibil).

După amploarea pe care am observat-o la alte programe, lucrurile pot fi
ușor făcute cu puțini dezvoltatori; e un proiect simplu, la care
centrale sunt sugestiile. Aș vrea să mă apuc de el zilele astea. O să îl
modelez la început după ce am folost inițial pentru statisticile de pe
#rosedu, dar sper să crească. E genul de software care /e bine/ să fie
bloated.

Sugestii, comentarii, orice?

Vlad

PS: Lucrurile devin interesante: dacă vrem ca imaginile incluse să fie
chiar imagini (și nu tabele HTML), ar trebui să găsim sau _să scriem_ o
bibliotecă pentur SVG/whatever.