[rosedu-general] eLiberatica 2008 - Oferta speciala pentru organizatiile si asociatiile OS/FS din Romania

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Wed Jan 23 22:33:39 EET 2008

Ok, că divagăm foarte tare de la subiect. O să fac nişte clarificări
ca să putem (sper eu) trece mai departe.

Odată trebuie să intelegeţi (ştiu pt că e colegul meu de grupă) că
Tibi e mai pasionat "decât restul" când vine vorba de FLOSS :) (Nu
trebuie s-o iei ca un lucru negativ, Tibi, e doar o constatare :P). Eu
unul sunt mai moderat de exemplu :).

On 1/23/08, mmdumi <mmdumi at gmail.com> wrote:
> Tot ce stiu despre tine e ca aveai planuri marete pentru ROSEdu; tot
> respectul ca ai creat comunitatea dar ... majoritatea actualilor
> membri ai ROSEdu nu au fost de acord cu viziunile tale asupra
> comunitatii, si ca urmare, nu te-am vazut la nici o sedinta /
> intalnire de cand am inceput efectiv sa lucram. Nu stiu cum ne poti
> ajuta atata timp cat nu faci nimic pentru comunitate.
Tiberiu a avut într-adevăr o viziune diferită asupra direcţiei pe care
se dorea să meargă ROSEdu şi el a continuat cu proiectele sale
FLOSS(OLPC şi altele) şi noi am continuat cu ce se vede aici. Aici o
să vorbesc din punctul meu de vedere pt că pentru alţii nu pot să
vorbesc dar eu nu ţin pe nimeni cu forţa în ROSEdu şi din partea mea
în general orice ajutor e binevenit. Nu trebuie să contribui
consistent, daca o persoană contribuie odată cu feedback sau cu un
bugreport sau cu orice tot suntem mai căştigaţi ca înainte.

> Ma tot atac cand se vorbeste despre afaceri in facultate, pentru ca nu
> vreau sa ma imbat cu vise ca voi deveni bill gates. Daca vreau sa
> castig bani si sa stiu ca ma hranesc cu banii castigati de mine, cu
> siguranta am sa gandesc sa imi iau un job. Pana una alta ROSEdu nu
> produce bani / nici nu vad cum ar putea sa produca in viitorul
> apropiat si nici nu vreau sa imi pun speranta in asta.
Nu neapărat despre asta este vorba. Ca să nu zic că şi în afara e
relativ greu să faci bani din FLOSS, la noi e şi mai greu. Totuşi eu
zic că le-ar fi convenit şi celor din echipa de USO să nu fi plătit
banii pentru premii din buzunarul propriu. Mie cel puţin mi-ar plăcea
dacă anaconda şî-ar mai schimba pielea după ce a inghiţit nişte ram şi
un hard (you get the point).

Recunosc, când am pornit ROSEdu cu ceilalţi m-am gândit la chestii mai
mari(o dovadă că site-ul era în engleză). După aceea am realizat că e
mai bine să pornim încetul cu încetul. Dar asta nu înseamnă că vreau
să ne oprim la asta. Iarăşi -personal- de exemplu nu văd proiectele
ROSEdu oprindu-se doar proiecte academice dar dacă celalţi vor dori
asta aşa vom merge.

Oricum mie nu mi se pare negativă atitudinea lui Tibi. Trebuie să
profităm de faptul că avem ocazia să lucrăm împreună şi chiar să
căutam potenţialul de a realiza ceva după ce ieşim din facultate(poate
chiar împreună, poate chiar din soft liber, cine ştie). Examenele vin
şi trec dar experienţă asta a lucrului în echipă rămâne.

Cam asta era de spus,

Sergiu.